Hei Bengt.
Selvfølgelig kan jeg skrive under med fullt navn. Ser ikke helt poenget med underskrift, da jeg er registrert og du kan sende meg mail når som helst.
Uansett jeg heter Kent Johansen.
Vi som har en eller flere Amazoner ønsker at nettverket skal bli større slik at det blir enklere å dele informasjon og ikke minst kjøp og salg av deler.
Realiteten er at bortimot nesten alle slike nettsteder som nvak.no er høyt utviklet for å øke omfanget til klubben. Du tror vel virkelig ikke at en 18 åring som synes amazon er "kult" tar opp tlf katalogen og finner nr til nvak? Nei, han søker på google og finner nvak.no, men skjønner raskt at her er det store problemer med å bli med i diskusjoner og navigere.
Styret og særskilt styeleder må se dette og ta tak i utfordringen.
Som svar på din kommentar, så synes jeg du svarer på den selv. Det er veldig liten trafikk her, ergo få som klager.
Hvorfor ikke styret bruker forumet som en idebank er meg hus forbi.
Jeg er også svært overasket over at gratis hjelp eller design av ny nettside blir stemt ned, vil gjerne høre argumentasjonen for det.
Ps. skulle gjerne svart på ditt innlegg, men nettsiden stoppet opp (crash) hver gang jeg prøvde, så det måtte det bli slik.
Jeg blir gjerne med på å finne løsninger, jeg kjenner også til noen problemer som virkelig bør løses raskt.
Eks. at man må være registrert for å skrive innlegg da "spamstopperen" ikke fungerer skikkelig.
Vil gjerne også takke deg Bengt for at du hisset deg opp, da innlegget var ment som en liten "firestarter". Håper du kan bruke litt energi på å sparke dette forumet igang.
God JUL
Mvh
Kent Johansen
Oppdatert 4 gang(er). Siste gang oppdatert 12/18/2011 12:00AM av Kent.