Motor - Original :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i original utgave 
Rengjøring toppdeksel
Lagt inn av: larseki (---.static.as2116.net)
Dato: June 21, 2013 07:28AM

Har et gammelt, men helt toppdeksel som jeg tenkte sette på bilen (B18), men det ser ikke ut. Skjoldete og fælt. Noen som har gode tips til å få det til å se ut som nytt?

Re: Rengjøring toppdeksel
Lagt inn av: svein tore pedersen (---.bb.online.no)
Dato: July 04, 2013 10:41AM

Jeg vil tro at skjoldene kommer av att den originale overflate behandlingen er ødelagt/slitt/tæret bort etter årenes løp. Det du kan gjøre er først en god vask i avfetting/parafin/diesel, og derretter en forsiktig puss med stålull som inneholder såpe, og avsluttte med en metalpolish. Skal jeg sammenligne med min bils toppdeksel hvor der er bare metallflekker med rust flere steder og flekker med originale overflatebehandlingen inntakt, så var er grundig puss med stålull som var tingen, sammen med metallpolish til slutt.
En klarlakk som hadde tålt varme hadde vært tingen.
mvh svein



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character L defined in its font.