Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
Automat
Lagt inn av: Lars Helgeland. (---.dialup.online.no)
Dato: August 27, 2004 07:01PM

Jeg har planer om og skifte til automat kasse på min 65 mod. hgv.
Hvis jeg ikke får tak i dette fra en Amazon, kan jeg da bruke kasse og ratt stamme fra 140 serien fram til 71 mod. ?

Re: Automat
Lagt inn av: ELDAR (---.bb.online.no)
Dato: December 18, 2004 12:43AM

Oj oj her snakker vi om jobb, mye jobb, skulle gjøre det samme en gang men ga opp. Min anbefaling er: bare glem det før du har lagt ned for mye tid og penger i prosjektet.
140-automaten er nok en BW35, det samme som er originalt i Amazon, men 140- er litt kortere, så husk å bruke 140-mellomakselen.
Girkasse og aksler er ikke den største jobben, det er det karosserimessige som er avskrekkende. Bare nevner i fleng endel forsjeller på amazon automat/manuell:
-pedalsett -rattkonsoll -girkasseoppheng/travers -eletrisk(startsperre) -dashbordet -speedometerwire -svinghjul -et stort hull i torpedoveggen -gummimatta inne i bilen +++

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.