Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
Automat
Lagt inn av: Lars Helgeland. (---.dialup.online.no)
Dato: August 27, 2004 05:01PM

Jeg har planer om og skifte til automat kasse på min 65 mod. hgv.
Hvis jeg ikke får tak i dette fra en Amazon, kan jeg da bruke kasse og ratt stamme fra 140 serien fram til 71 mod. ?

Re: Automat
Lagt inn av: ELDAR (---.bb.online.no)
Dato: December 17, 2004 11:43PM

Oj oj her snakker vi om jobb, mye jobb, skulle gjøre det samme en gang men ga opp. Min anbefaling er: bare glem det før du har lagt ned for mye tid og penger i prosjektet.
140-automaten er nok en BW35, det samme som er originalt i Amazon, men 140- er litt kortere, så husk å bruke 140-mellomakselen.
Girkasse og aksler er ikke den største jobben, det er det karosserimessige som er avskrekkende. Bare nevner i fleng endel forsjeller på amazon automat/manuell:
-pedalsett -rattkonsoll -girkasseoppheng/travers -eletrisk(startsperre) -dashbordet -speedometerwire -svinghjul -et stort hull i torpedoveggen -gummimatta inne i bilen +++



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character T defined in its font.