El-system :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens elektriske anlegg 
Handbøker
Lagt inn av: Inge Sandaunet (---.stud.phys.ntnu.no)
Dato: October 14, 2003 10:05AM

Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få tak i "Gjør det selv handbok for
Amazon", med elektrisk skjema?

Re: Handbøker
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: October 14, 2003 10:17AM

En grei begynnerhåndbok er verkstedshåndboken til Heynes. Amazon-boken har dessverre gått ut av produksjon, men et lite opplag er fremdeles i omløp. Denne kan du bl.a. kjøpe hos:

Engelstad Bildeler (forhandler av Volvo-deler i Skien), tlf. 35 59 92 88 (mandag og torsdag)
Jacob Jorkjend (Volvo-forhandler i Skien) tlf. 35 50 50 00

Alternativt kan du forsøke å legge inn en annonse på Markedsplassen og se om du ikke har mulighet til å få kjøpt noe brukt.

Re: Handbøker
Lagt inn av: Gunder Vinje Svendsen (---.80-202-93.nextgentel.com)
Dato: October 17, 2003 05:05PM

Jeg kjøpte min Haynes reprasjonshåndbok på Automobilia bookshop i Oslo, denne inneholdt også el-skjemaer. Den dekket ikke B-16 blier. Boken var trykket opp i nytt opplag og kostet nå ca. 300 kr.

De hadde også en dyrere bok som skulle være basert på Volvos orginale verkstedhåndbøker. Denne tror jeg kostet ca. 800 kr.

I tillegg hadde de også masse annet bra litteratur om amazon og andre kjøretøyer m.m.

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.