El-system :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens elektriske anlegg 
Handbøker
Lagt inn av: Inge Sandaunet (---.stud.phys.ntnu.no)
Dato: October 14, 2003 08:05AM

Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få tak i "Gjør det selv handbok for
Amazon", med elektrisk skjema?

Re: Handbøker
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: October 14, 2003 08:17AM

En grei begynnerhåndbok er verkstedshåndboken til Heynes. Amazon-boken har dessverre gått ut av produksjon, men et lite opplag er fremdeles i omløp. Denne kan du bl.a. kjøpe hos:

Engelstad Bildeler (forhandler av Volvo-deler i Skien), tlf. 35 59 92 88 (mandag og torsdag)
Jacob Jorkjend (Volvo-forhandler i Skien) tlf. 35 50 50 00

Alternativt kan du forsøke å legge inn en annonse på Markedsplassen og se om du ikke har mulighet til å få kjøpt noe brukt.

Re: Handbøker
Lagt inn av: Gunder Vinje Svendsen (---.80-202-93.nextgentel.com)
Dato: October 17, 2003 03:05PM

Jeg kjøpte min Haynes reprasjonshåndbok på Automobilia bookshop i Oslo, denne inneholdt også el-skjemaer. Den dekket ikke B-16 blier. Boken var trykket opp i nytt opplag og kostet nå ca. 300 kr.

De hadde også en dyrere bok som skulle være basert på Volvos orginale verkstedhåndbøker. Denne tror jeg kostet ca. 800 kr.

I tillegg hadde de også masse annet bra litteratur om amazon og andre kjøretøyer m.m.



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character E defined in its font.