Motor - Original :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i original utgave 
1965-1967 B18
Lagt inn av: Håvard Lunøe-Nielsen (---.sio.uio.no)
Dato: March 29, 2006 01:01PM

Hei,
Før jeg igangsetter et motorbytteprosjekt vil jeg bare forhøre meg om at en B18 fra en '65 amazon passer i min '67 amazon? Det skulle vel være det samme, da ingen av dem er uoriginale eller ombygde på noen måte. Jeg sikter til motorfestene altså.

Lurer også på om noen som har byttet motor (hele klumpen med gearkassa) har noen tips om eventuelle overraskelser som kan oppstå, eller noen triks for å gjøre det på enklest mulig måte.


Vennlig hilen
HÃ¥vard L-N

Re: 1965-1967 B18
Lagt inn av: kim (---.bb.online.no)
Dato: March 29, 2006 03:18PM

Heisann..

En B18 er en B18, det er ingen forskjeller på motorfester eller liknende.

Det som er enklest er om du ta av girkassa før du tar ut motoren, (bedre plass) men det skal ikke være noe problem å ta det ut sammen, om du skrur av radiator og øvre frontplate.

Kim...


Re: 1965-1967 B18
Lagt inn av: Håvard Lunøe-Nielsen (---.sio.uio.no)
Dato: March 29, 2006 03:24PM

Takk skal du ha. Regnet med at det var det samme. Ville bare høre for sikkerhets skyld.

/håvard



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character P defined in its font.