Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Judson kompressor startet ; )
Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
Judson kompressor startet ; )
Lagt inn av: 59amazon (---.customer.alfanett.no)
Dato: April 13, 2008 08:34PM


Re: Judson kompressor startet ; )
Lagt inn av: einar (---.80-202-214.nextgentel.com)
Dato: May 19, 2008 08:59PM

Gratulerer! Dette er sjelden kost!

det må noe tilvenning til før man blir venn med denne motorlyden....

Har du et "suck-trough" oppsett? Dvs. forgasseren står foran kompressoren?
Hvilken forgasser bruker du da?

Re: Judson kompressor startet ; )
Lagt inn av: 59amazon (---.customer.alfanett.no)
Dato: May 21, 2008 05:11PM


Re: Judson kompressor startet ; )
Lagt inn av: 68_amazon (---.adsl.no)
Dato: May 29, 2008 09:12AM

Gratulerer!

Så utrolig kult med kompressor i amazon!! det er drømmen grinning smiley Har du kjøpt dette fra usa eller er det noen i sverige som driver med dette og?


Ps linken din fungerer ikke! hvertfall ikke på min data.

Re: Judson kompressor startet ; )
Lagt inn av: 59amazon (---.customer.cdi.no)
Dato: June 08, 2008 08:53PM


Re: Judson kompressor startet ; )
Lagt inn av: Volvoracing (---.162.eidsiva.net)
Dato: April 16, 2009 11:43AM

Hei

Bra at det er flere gærninger der ute ! hehe...
Driver og setter inn en Judson i min 1969 P1800 nå,etter en ganske omfattende restaurering,



Hilsen Vidar Haugen
Lillehammer..

Re: Judson kompressor startet ; )
Lagt inn av: Nyggen (---.adsl.no)
Dato: March 14, 2010 04:59PM

Har ein Judson Supercharger i min Amazon,nyleg kjøpt å montert.Muligt det er en av dere som sålte den til meg.Lurte egentlig på om det er noen som vet hvor mange slike det finnest i Norge???

Jan Terje Nygård.



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character X defined in its font.