Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
trøbbelsad smiley
Lagt inn av: mats (---.bb.online.no)
Dato: March 08, 2007 09:30PM

hei jeg har en b20 som er litt trimma, og som går som en dass.........jeg stiller teningen ved og vri på fordeleren da er det helt som den ska så går det 3-4 oppstarter så er den like ille igjen går på 3 lylindrer ogsmeller i forgasseren har gjort detta 2-3 ganger og lurer på hvva som er galt.......er det noen kloke hoder her om kring som kan svare meg på det?

Re: trøbbelsad smiley
Lagt inn av: Thomas foss (---.bb.online.no)
Dato: March 09, 2007 09:12AM

Hei, Har du sjekket plugger og denslags? kanskje stilt tenningen med tenningspistol?
Ellers så er det vel mulig at fordeleren begynner og ta helg...

vet ikke helt men bare noen tanker....

Re: trøbbelsad smiley
Lagt inn av: mats (---.bb.online.no)
Dato: March 10, 2007 10:42PM

ja ha bytta og pussa plugger sånn 90 ganger oen til ingen hjelp ja ska prøve og bytte fordeler

Re: trøbbelsad smiley
Lagt inn av: mekkesmurf (---.banetele-cust.com)
Dato: March 15, 2007 09:44PM

Kjenn om sentrifugal og vakum regulator glir som det skal og ikke henger igjen.

Re: trøbbelsad smiley
Lagt inn av: mats (---.bb.online.no)
Dato: March 17, 2007 05:45PM

etter og ha sugd i slangen til vakum regulatoren er den VELDIG tung og flytte på og den glir ikke skikkelig tilbake men skal prøve med en annen fordeler og se da...kan dette være en mulig årsak???????takk for alle svarwinking smiley

Re: trøbbelsad smiley
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: April 01, 2007 08:27PM

fortsetter bare her jeg..

er tenningsbank farlig?

Re: trøbbelsad smiley
Lagt inn av: Amazon121 (---.bb.online.no)
Dato: April 01, 2007 08:48PM

Hei.

Tenningsbank er ikke bra for motoren.
Kan ende med hull i stempel og/eller toppakningen blir "spist" opp og det går hull i den.
Bør ikke kjøres for mye med.
Tenningsbank kommer av for høy tenning i forhold til blandingen, (mager blanding)

Az121...

Re: trøbbelsad smiley
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: April 01, 2007 11:21PM

virker som jeg har tenningsbank ihvertfall
det driver "knitrer" i motoren hvis jeg kjører litt hardt eller gir mye gass i oppoverbakker.

venter på repsett til forgasserne mine så jeg får levert bilen inn til justering da de kommer..



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character M defined in its font.