Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
Weber Bologna 40dc0e 146
Lagt inn av: Thomas Foss (---.bb.online.no)
Dato: June 19, 2006 07:17AM

HEI Folkens.
Etter kort ventetid ifra pedersen racing datt grenrĂžret ned i posten og eg kjente kroppen begynte Ă„ dirre. Kom meg hjem fortere en raskt og rev opp pakken og skrudde av det gamle.

No var saken sÄnn at eg mÄtte bytte til dobbel forgasser pga det er kun dette eg har innsug til.
Det andre var jo i tett samarbeid med eksos som ble lempet ut.
HÄpte jo self at det var kun og smokke pÄ skru litt pÄ noen stilleskruer og peisa pau.
Men den gang ei. Motoren bÞksa og smalt og lagde mye brÄk leven og ukjente lyder. Den starta med litt chok pÄ 2sylindre... men om den ville lenger? nope... sÄ no er weberne blÄst og fin og skal prÞveplasseres idag. blir enkel weber til og begynne med. Har 0 peiling pÄ instillingene og lurte derfor pÄ om det er noen som har eller vet kor man fÄr tak i god info om disse og hva som skal stilles her og der...
Hilsen en stolt eier av 66 amazon hgv!
Thomas



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character H defined in its font.