Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
45MM webere på uborret B20
Lagt inn av: Erik (84.208.66.---)
Dato: October 16, 2006 09:24PM

Hei
Har to dobble 45 mm på en noe trimmet B20. Går ikke helt etter planen for å si det sånn... Mye deilig lyd men man må føle seg frem for å få fart på ting, pluss ar de bruker noe inn h..mye bensin.
Nå vet jeg at de antagligvis er noe feil bestykkete, men jeg lurte nå på om det i det hele tatt er noen vits i å ha dobble 45mm på en snilt trimmet B20...?(dvs vass kam med E-topp etter påstanden balansert men tviler på det).

Har en formening om at 40mm er greiere..Noen tanker om dette temaet hadde vært av interesse

Erik

Re: 45MM webere på uborret B20
Lagt inn av: Erik (193.30.232.---)
Dato: October 24, 2006 12:54PM

jeg vet ikke , men har lyst til å hørre mer om dette...så jeg prøver nå å holde liv i tråden =)



Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 10/24/2006 12:55PM av Erik.

Re: 45MM webere på uborret B20
Lagt inn av: Kim (---.telenor.se)
Dato: October 25, 2006 07:37AM

Hei.

Vet om flere som har/har hatt uborret B20 og doble 45mm.
Riktige dyser og halsringer er veldig viktig at stemmer for å få det til å virke skikkelig.
En E-topp er også litt i det snilleste laget.
Og en kvass kam på en ikke veldig optimal topp er heller ikke spes. bra.
Små kanaler og ventiler.

Mulig det vil virke bedre med 40mm?
De gir jo ikke så mye.

Kim...



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character Y defined in its font.