Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
foringer i understell..
Lagt inn av: kristian dyrli (---.dialup.online.no)
Dato: March 02, 2008 04:29PM

Driver med resaurering av en 69 amazon med litt smÄ trim og div.
Lurer derfor pÄ om jeg skal bruke ca 4000,- pÄ superflex foringer eller om jeg skal gÄ for orginale.blir muligens senket og litt stÞrre hjul med tiden.
Noen som har erfarig eller tanker om dette?

Re: foringer i understell..
Lagt inn av: Tore (---.80-202-214.nextgentel.com)
Dato: March 03, 2008 01:22AM

Jeg har ville godt for poly settene de selg hos IPD i USA. De har poly de stedene som er mest vitale. Billig og enkelt og utfĂžre netthandel med IPD. www.ipdusa.com

Re: foringer i understell..
Lagt inn av: Abra (---.statoil.com)
Dato: March 03, 2008 11:21AM

gÄ for poly hvis du har rÄd til det..



Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 03/03/2008 08:35PM av Abra.

Re: foringer i understell..
Lagt inn av: kristian dyrli (---.dialup.online.no)
Dato: March 03, 2008 04:18PM

ka gjĂžr ikkje for sin kjĂŠre amazonsmiling smiley

Re: foringer i understell..
Lagt inn av: GammelBil (---.bb.online.no)
Dato: March 13, 2008 09:37AM

Hvordan er det med frakt- og tollpiser nÄr ein handler fra USA, har aldri handlet noko fra USA pÄ internett, og er litt skeptisk. Er det nokon som kan gi meg litt beskrivelse pÄ framgangsmÄte, og forhÄpentligvis gi meg den tryggheten eg trenger for Ä bestille drÞmmedeler fra "over there"!

Re: foringer i understell..
Lagt inn av: Erik (---.statoil.com)
Dato: March 13, 2008 12:53PM

jeg har bestilt veldig mye deler fra usa. alt kommer frem tar bare litt tid.

les mer pÄ www.toll.no

jeg handler mye pÄ ebay. men og fra andre nettbutikker i usa / nederland / tyskland / italia

har ikke hatt problemer fra noen av dem.

frakt kommer helt ann pÄ stÞrrelsen og hva de sier i andre enden, men gÄ pÄ www.jetcarrier.com les der. supert firma som gjÞr alt enkelt for deg som vil handle fra USA.

og trygg kan du vÊre. like utrygt Ä handle i norge som i andre land vil jeg tro. de fleste butikker har jo som regel lyst Ä ha ett godt rykte pÄ seg.

Re: foringer i understell..
Lagt inn av: kristian (88.84.37.---)
Dato: June 17, 2008 08:02PM

er det bare Ä presse ut foringene pÄ stagene pÄ bakakselen eller mÄ en gjÞre andre ting?

Re: foringer i understell..
Lagt inn av: mortenk (---.80-202-114.nextgentel.com)
Dato: June 22, 2008 01:43AM

Er det noe poeng med polyforinger pÄ en vanlig cruisebil?

Re: foringer i understell..
Lagt inn av: Lars BD (---.40-0112-74657210.cust.bredbandsbolaget.se)
Dato: June 23, 2008 09:41AM

Om du har tÀnkt att Äka lagligt dvs att hÄlla hastighetsbegrÀnsningarna rÀcker det med nya original bussningar (foringer) fjÀdrar och stötdÀmpare.



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character J defined in its font.