Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /home/40/w70888/nvakno/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/40/w70888/nvakno/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /tmp/tpl-classic-header-891615788c087206dae721460122955d.php-stage2 on line 5 240 kasse i amazon
start && end > -1) {
if (start > -1) {
var res = data.substring(start, end);
start = res.indexOf('>') + 1;
res = res.substring(start);
if (res.length != 0) {
eval(res);
}
}
cursor = end + 1;
}
}
}
//]]>
Lagt inn av:
lars_b (---.80-202-78.nextgentel.com)
Dato: March 12, 2006 05:56PM
Har nylig skaffet et B20-M45 cl.hus og lurer på hva som må gjøres for å få en 240 girkasse inn i amazonen min som er en 68mod. Passer mellomaksliger osv.... hørt et sted at tunellen må utvides. Vil det være mulig å sette inn en M47 kasse ??
Hva tåler egentlig M40 og M41, når blir det event. nødvendig med 240 kassa og hvor mye må man ut med for en M41 ???
Du må utvide kardangtunnelen. Det som da pleier å bli gjort er å sveise inn den opphøyde delen av kardangtunnelen fra 140 serien. Eller evt. fra 240. For du må ha plass til ei kasse som er er lengere, høyere og har annet spakstell.
Du må "lage" en ,ellomaksel som passer til kassa du skal bruke. (skjøte inn de 10 første cm fra 240 akselen) feks.
Ei M40 kasse tåler litt juling, men det kommer jo også ann på bruken av dette???
Har selv en M41 i min Az som har trimmet motor. Det funker helt greit om du ikke skal gi full gass og bråslippe cluthen.. (da går det dritt)
Lagt inn av:
lars_b (---.80-202-78.nextgentel.com)
Dato: April 20, 2006 05:59PM
Man trenger heller ikke bygge om til wire som det sies her, bare å skaffe hydraulikken fra en nyere 740 eller 940, event en høyrestyrt 240 da disse kom med hydraulisk på alle modeller, oxo de hvor denne kåpa stod i 76