Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
Kryss til amazon
Lagt inn av: Roar L (---.bb.online.no)
Dato: January 11, 2006 07:48PM

Hei, jeg har et problem med risting når jeg skal kjøre igang min volvo amazon 2 dørs 1963 mod. Jeg har fått høre at dette kan være kryssa på mellom akselen.???Noen som kan hjelpe meg!

Og evt hvor mye jobb er dette og bytte og hvor kan jeg får kjøpt dette krysset hvis dette er problemet?
Mvh Roar Lærum Lien

Re: Kryss til amazon
Lagt inn av: kim (---.telenor.se)
Dato: January 12, 2006 12:41PM

Heisann..

Det er en litt omfattene jobb å skifte kryss i akselen, spes. hvis man ikke er litt erfaren rundt dette??
Det kan også være opphenget til mellomakselen som har gått i stykker, men som oftest så er det ett eller flere kryss som har satt seg.

Deler til dette kan du få kjøpt hos en av de som annonserer på NVAK`s sider. (Deleinfo)

Kim..




Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character J defined in its font.