Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
forsterkede fjærer/dempere
Lagt inn av: kkolsen (158.39.57.---)
Dato: November 08, 2005 06:38PM

hei. lurer på om noen vet hvor jeg kan få kjøpe litt sterkere demper og fjærer til min amazon 65 mod, vil gjene att bilen skal bli litt høgere bak og problemfritt henge på en tilhenger uten å sige ihop.på forhånd takk kjell

Re: forsterkede fjærer/dempere
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: November 11, 2005 05:14PM

Det spørs om ikke din bil hadde vært tjent med å få nye originale bakfjærer? Avhengig av hva de blir utsatt for opp gjennom årene kan enkelte bakfjærer miste spensten og føre til at bilen blir sidrumpa, spesielt med last baki eller med en tilhenger på slep. Bytt i samme slengen støtdempere så blir fjærene spart for unødvendig slitasje, samtidig som kjørekomforten blir vesentlig bedre.

Re: forsterkede fjærer/dempere
Lagt inn av: kkolsen (158.39.57.---)
Dato: November 15, 2005 04:26PM

takk for svar Arnt, men jeg ønsker den noe høyere bak og litt stivere en original. kjell

Re: forsterkede fjærer/dempere
Lagt inn av: vidar (---.osl255.netcom.no)
Dato: April 17, 2006 08:52PM

du får kjøpt koni clasik til amason. de kan justeres ganske stive.



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character 6 defined in its font.