Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
Tannstang på Amazon
Lagt inn av: Esp1 (82.196.194.---)
Dato: January 04, 2006 09:56PM

Er det noen som har hørt noe eller vet noe om å bruke tannstang i stedenfor snekke på Amazon.
Holder på å bygge en moderne Amazon og vil ha inn ei mere presis og god forstilling i den.
Ønsker helst ei tannstang med kort styring og servo.
Tenkte litt på en i fra 240, men har hørt noe om at den blir for bred.
Setter pris på hjelp...


Espen

Re: Tannstang på Amazon
Lagt inn av: kim (---.bb.online.no)
Dato: January 05, 2006 11:25PM

Hei Espen..

Har ikke noe spes. peiling på dette, men jeg mener å ha sett dette på en tysk registrert Az på Vallåkra for noen år tilbake.
Den hadde 850 turbo motor og tannstangstyring. Så det er helt sikkert mulig å få dette til..!

Lykke til..

Kim..


Re: Tannstang på Amazon
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: January 10, 2006 09:29PM

Husker ikke hvor jeg har det fra, men jeg har hørt om en Amazon med tannstang fra Opel Kadett C. Om så virkelig var tilfelle er vanskelig å få verifisert etter 10 - 15 år, men det er et sted å begynne å lete etter en passende tannstang.

Re: Tannstang på Amazon
Lagt inn av: ove johnny solberg (---.bb.online.no)
Dato: May 19, 2006 08:13PM

det er helt korekt som Aardal sier ,kjørteamazon i bilcross for tre år siden tanstang fra ascona b på den og kadett er jo så og si det samme men jeg vet ikke hvordan den var montert.



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character G defined in its font.