Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Fargekode på felger.
Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
Fargekode på felger.
Lagt inn av: Svein Sæterdal (---.dialup.online.no)
Dato: September 08, 2003 08:44PM

Eg har kjøpt meg noen 5,5" felger som eg skal sandblåse og lakkere.
Lurer i den forbindelse på om noen kan skaffe meg fargekoden på sølvfargen som desse felgene ble levert i.


Re: Fargekode på felger.
Lagt inn av: Stein Chr. Husby (---.customer.alfanett.no)
Dato: September 08, 2003 09:50PM

Så vidt meg bekjent eksisterer det ikke noen offisiell fargekode på felglakk. Her blir det heller snakk om å finne noe som likner. Dersom du bor i nærheten av Oslo-området vil jeg anbefale firmaet "Industrilakkering" på Åros. Disse har lakkert noen hundre Amazon-felger for flere av klubbens medlemmer de siste årene. Her er det snakk om sandblåsing og pulverlakkering for kroner 200,- per felg. Fargen som brukes er meget tett opptil, om ikke identisk med original.

Lykke til !

Re: Fargekode på felger.
Lagt inn av: TrondHelge (---.dialup.online.no)
Dato: September 28, 2003 10:58AM

Jeg har på min side gjort det på studentmåten (dvs billigste måte):

Jeg pusset felgene rene for rust ved hjelp av drill og rundell. Etterpå grunnet jeg med sink-grunning. Og på topp ble det sprayet ett lag med sølv felglakk fra BilXtra. Denne lakken skal visstnok være meget hardfør og jeg ble temmelig fornøyd med resultatet. Ble en del penere med flotte sølvlakkerte felger istedet for matte halvrustede smiling smiley

Total kostnad på dette ble vel ca 300 kroner, for slipeskive, grunning og lakk.

I skrivende stund er det gått ca 3 måneder siden jeg lakkerte felgene, og det er ingen tegn til avskalling eller rust.

Re: Fargekode på felger.
Lagt inn av: Marius (---.19.189.109.customer.cdi.no)
Dato: January 26, 2010 09:28PM


Re: Fargekode på felger.
Lagt inn av: Andreas (---.230.16.62.customer.cdi.no)
Dato: April 14, 2010 10:09PM

Jorg fra blåseshop tar felgene dine, så tar teknolakk og brennlakkerer felgene..



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character F defined in its font.