Bremser :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens bremser. 
bremse sylynder og bremse kraft forsterker
Lagt inn av: Stian Pettersen (---.adsl.no)
Dato: January 31, 2008 09:45PM

Hei allesammen

er ikke medlem i denne klubben her men de skal bli etter som eg har invistert i en 68-69 mod. amazon med orginal b18 motor.
problemet er at bremse sylynderen og bremse kraft forsterkeren er mest sannsynli defekt etter som bilen har stått ute og ikke vert i bruk på mange år.

hoved bremse sylynderen er av den ``gamle typa`` etter de eg har fått forklart der bremseveske beholderen er støpt ilag med sylynderen og kraft forsterkeren står lenger framme på innerskjerm.

er de muli og overhale dette eller mulig å få tak i brukt eller nytt til en fornufti pris?

setter stor pris på gode råd

Mvh Stian

Re: bremse sylynder og bremse kraft forsterker
Lagt inn av: Amazon121 (---.customer.telia.com)
Dato: February 01, 2008 09:17AM

Hei hei.

Det er mulig å få kjøpt rep.sett til både hovedsylinder og bremsekraftforsterke (hvis orginal sitter der)

Får også kjøpt ny hovedsylinder.
Ny bremsekraftforsterker av samme type som orginal er ikke å få ny lenger.
Finnes visst nok en erstattningstype.

Se i deleinfo til venstre, så finner du forskjellige firmaer som selger deler til Amazon.

Til opplysning.
Du har en 68 mod. bil med det bremsesystemet og B18 motor.
I 69 kom det 2-krets bremser og B20 motor.

Az121...

Re: bremse sylynder og bremse kraft forsterker
Lagt inn av: Stian Pettersen (---.adsl.no)
Dato: February 01, 2008 04:44PM

tusen takk for opplysningenesmiling smiley jeg har funnet ut at bremse systemet mitt er en krets

Mvh Stian p



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character K defined in its font.