Bremser :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens bremser. 
Bremsepedal som rister
Lagt inn av: Oddmund (---.bb.online.no)
Dato: June 05, 2007 09:58PM

Hei.
Jeg fikk ikke volvoen gjennom eu fordi de mente at bremsepedalen rister for mye under kraftig nedbremsing. Og det stemmer jo forsåvidt, selv om jeg ikke synes det er plagsomt.
Men jeg må jo utbedre det. Verkstedet mente at en bremsetrommel bak er urund. Jeg synes det høres litt rart ut. Bilen har skiver fremme og tromler bak, enkrets.
Jeg har prøvd å bytte om på tromlene på v og h side. Det ble ikke særlig bedre. Har også lagt bremseskoa ordenlig inntil uten at det hjelper.
Bakbremsene er overhalt med nye bånd, men tromelene turte de ikke dreie, da de er dreid flere ganger før.
Det som er rart er at jeg ikke har merket noe risting tidligere. Bilen har stått stille fra påske og frem til nå.

Er det noen som har erfaring med tilsvarende, eller har noen tips og triks å komme med?
Evt noen som har en gammel trommel til overs...

mvh Oddmund

Re: Bremsepedal som rister
Lagt inn av: Amazon121 (---.customer.telia.com)
Dato: June 06, 2007 07:47AM

Hei.

Hvordan er den på rattet?
Rister det i rattet når du bremser så tyder det på kast i skivene.

Rister det i bilen når du prøver å bremse med håndbrekket?
Hvis så, så er det tromlene.

Az121...



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character F defined in its font.