Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Blinklys problemer
El-system :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens elektriske anlegg 
Blinklys problemer
Lagt inn av: Oddbraut (---.0510.adsl.tele2.no)
Dato: October 02, 2007 04:47PM

Hei.Blinklys relèet slår inn når jeg slår på tenningen men slår seg av når jeg vipper bryteren til venstre eller høyre.Men ingen av lysene lyser når relè slår inn.
Her er det noe galt som ikke er rett,hehe
Noen som er litt flinkere enn meg med eletriske ting som kan komme med råd?

Re: Blinklys problemer
Lagt inn av: Oddbraut (---.0510.adsl.tele2.no)
Dato: October 02, 2007 10:04PM

Hei igjen..jeg har funnet ut måten å koble det på..tror jeg...men har enda problemer.Jeg har kjøpt et orginalt relè med 2 pinner på som jorder seg selv gjennom husetgrinning smileyette slår ikke inn,men bare lyser på blinklysene

Jeg har også kjøpt et annet relè fra biltema med 3 pinner på.(plast)
Dette relè slår inn men og "klikker"...MEN..det skjer ingenting med lysene..Det er noe jeg gjør galt men kan ikke forstå HVA??

Re: Blinklys problemer
Lagt inn av: Erik (---.statoil.com)
Dato: October 03, 2007 06:35AM




Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character X defined in its font.