Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Blinklys
El-system :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens elektriske anlegg 
Blinklys
Lagt inn av: Simon (---.0510.adsl.tele2.no)
Dato: June 14, 2007 03:05PM

Jeg har problemer me blinklysene på min amazon og jeg ser i et annet inlegg at for småeler feil lysperer kan være mitt problem...da de ikke får nok motstand til og blinke.Men nå sto det noen mindre pærer på blinklysene framme enn på parklysene ved siden.Skal disse være like store?Og skal d være likt bak?
Jeg går ut i fra dette men sidn jeg ikke finner ut av dette blinkproblemet må jeg jo prøve alt

Takker for svar

Re: Blinklys
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: June 14, 2007 11:11PM

Hei,

parklyspærene skal være 5 W, mens blinklyspæarene var opprinnelig 18W, men i dag benyttes som regel 21W pærer til blinklysene. Dette gjelder både foran og bak.

Mvh Arve Larsen

Re: Blinklys
Lagt inn av: Simon (---.0510.adsl.tele2.no)
Dato: July 10, 2007 04:03PM

hvordan er blinklysene koblet?høyre og venstreforan gjenom sikkring og til blinkrele og samme bakifra?

Re: Blinklys
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: July 10, 2007 05:40PM




Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character U defined in its font.