El-system :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens elektriske anlegg 
TankmÄler
Lagt inn av: Eldar Novak (---.bb.online.no)
Dato: September 12, 2009 10:58AM

En av herregÄrdsvognene mine har en tankmÄler som er som en sprellemann den viser fulltank og tom tank etter som det skvulper i tanken. nÄr bilen stÄr helt rolig viser den trolig riktig, jeg vet det er noen bÞlgebrytende vegger innvendig i tanken, jeg antar at disse er i orden. men jeg oppdaget ett perlekjede (dimmelenke) som lÄ lÞst rett under tankmÄleren i tanken, har dette noe Ä gjÞre meden litt mer avslappet tankmÄler?

Re: TankmÄler
Lagt inn av: Lars BD (---.40-0112-74657210.cust.bredbandsbolaget.se)
Dato: September 12, 2009 08:00PM

Problemet beror sannolikt pÄ att givarens trÄdlindade motstÄnd Àr trasigt eller har dÄlig kontakt med slÀpskon. Börja med att noga kontrollera kabeln frÄn givaren till mÀtaren, Àr kabeln ok bör du plocka ur givaren och titta pÄ lindningen.

Re: TankmÄler
Lagt inn av: Eldar Novak (---.bb.online.no)
Dato: September 13, 2009 05:10PM

kan man bruke tankmÄler fra sedan. om man modifiserer den (forkorter flotÞr-armen) ?

Re: TankmÄler
Lagt inn av: Tor (90.149.33.---)
Dato: March 25, 2011 11:46AM

Hei jeg hadde samme problem.
Men jeg satte inn en kondensator, en jeg hadde liggende, tror den var ca. 25 mikrofarat parallelt med ledningen bak ved tanken.

NÄ er der rolig og fin. Jeg har masse kondensatorer liggende i rotekassa om du trenger. Ring meg evt. pÄ t. 911 44 666 sÄ sender jeg deg en.
Alternativet er Ă„ kjĂžpe ny giver til tanken.

Re: TankmÄler
Lagt inn av: Eldar Novak (---.bb.online.no)
Dato: May 01, 2011 10:03PM

Hei . Det hĂžres jo kjempe fint ut, men er ikke 25 uF litt lite da?
og hvor mange volt? ett bilde vile vert kjempefint, det sier mer enn 1000 ord.

Re: TankmÄler
Lagt inn av: Tor (90.149.33.---)
Dato: September 17, 2011 04:29PM

Du kan helt sikkert bruke stÞrre, sikkert opp til 1 F, men det eneste som skjer at mÄlingen blir tregere, men det gjÞr kanskje ingen ting...



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character E defined in its font.