El-system :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens elektriske anlegg 
Rekkefølge på pluggledninger på fordeler til B18?
Lagt inn av: PS81 (---.banetele-cust.com)
Dato: March 22, 2009 10:50PM

Hei jeg har lest den tråden om rekkefølge på pluggledningene til en B20 men greier ikke å få disse til å stemme med min motor en B18.

Så spørsmålet er kan noen forklare rekkefølgen ut fra fordelern.. slik at jeg får prøvekjørt denne motorn snart winking smiley

Re: Rekkefølge på pluggledninger på fordeler til B18?
Lagt inn av: Amazon121 (---.bb.online.no)
Dato: March 22, 2009 11:09PM

Hei.

Om fordeleren din sitter riktig montert, vakumklokken skal peke bakover mot torpedovegg. Skal sylinder 2. være den ledningen som er lengst bak mot blokka, sylinder 1. den ledningen som er lengst frem mot blokka, sylinder 3. den som er lengst frem mot innerskjerm og sylinder 4. den ledningen som er lengst bak mot innerskjerm.


Az121...

Re: Rekkefølge på pluggledninger på fordeler til B18?
Lagt inn av: PS81 (---.banetele-cust.com)
Dato: March 22, 2009 11:33PM

Hmm bare for at det ikke skal bli rot hær kan du gjenta det der?, men skriv heller va som er nærmest skjermen,nærmest blokka, nærmest torpedoveggen og nærmest radiatorn.
smiling smiley
Åsså står jeg med venstre side mot radiatorn å nesen mot blokka..

Re: Rekkefølge på pluggledninger på fordeler til B18?
Lagt inn av: alfert (---.bb.online.no)
Dato: March 23, 2009 09:24AM

Sett ovenfra, slik som du står, skal kabel fra sylinder 1, til hullet som er nærmest blokk/radiator på fordeler lokk, sylinder 2 skal nærmest blokka lengst vekk fra radiator. Da har vi tatt de to som er nærmest blokka og av de to som er igjen skal den som er nærmest deg/radiator til sylinder 3, og den som er til høyre, lengst vekk fra radiator skal til sylinder 4.
Den midterste kabelen i fordelerlokket skal til coil.
Håper du ble litt klokere nå...

----------------------------------------------------------
Ønsker å leie garasje eller verksted i vestfold...Send PM.

Re: Rekkefølge på pluggledninger på fordeler til B18?
Lagt inn av: PS81 (---.banetele-cust.com)
Dato: March 25, 2009 11:00PM

Tusen takk begge to nå ble det rett.

Fordelern var jo helt feil innstillt så ikke rart det ble rot her. Men nuh ble alt så meget bedre. smiling smiley



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character L defined in its font.