Karosseri :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens karosseri. 
SKIFTE LISTVERK
Lagt inn av: Rune Lund (---.td.tiscali.no)
Dato: June 25, 2005 02:44PM

HEI
DA ER DET DAGS FOR Å BYTTE PYNTELISTENE PÅ MIN AMAZON 2-DØRS, 65-MODELL.
SER AT KLIPSENE ER INNPAKKET I EN SLAGS MASSE. HVA ER DETTE, OG HVOR KAN JEG SKAFFE DETTE? NOEN TIPS ELLER TING Ã… VERE OPPMERKSOM PÃ… UNDER DEMONTERING/MONTRING AV LISTER.
(DREIER SEG OM LISTENE MIDT PÃ… KAROSERISIDEN. DE TYKKE FINE)

Re: SKIFTE LISTVERK
Lagt inn av: Arne Grønstad (---.82-134-55.bkkb.no)
Dato: June 25, 2005 05:27PM

Hei Rune, du kom deg ikke til Biri du heller forstår jeg.....:-(

Hovedformålet med stoffet/massen, som ser ut som noen store "tyggegummi-klyser", er å forhindre at det trenger vann inn i karosseriet. Listene må derfor først monteres, deretter må du fra INNSIDEN kline en stor "klyse" med masse godt inn i hvert enkelt hull og godt rundt hele klipsen som stikker inn i karosseriet slik at det tetter godt. Stoffet/massen er en form for plastisk karosseri-tetningsmasse som skal forbli elastisk. Det finnes flere produkter på markedet f.eks. Würth Knaplast.

NB! For å unngå rustproblemer, må du passe på å ikke anvende et stoff som avgir syre (dette gjelder f.eks. mange silikon-baserte tetningsmasser).


Med vennlig hilsen
Arne



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character V defined in its font.