Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Demontere forskjerm
Karosseri :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens karosseri. 
Demontere forskjerm
Lagt inn av: Pernille (---.55-169-95.eidsiva.net)
Dato: November 14, 2010 10:11AM

Er ny amazon eier, og har ikke fÄtt fÄtt forsket sÄ mye, Bilen er vinterlagret et sted hvor man ikke kan skru.. Men, jeg hadde tenkt et raskt "gerilja-angrep",og ta av en forskjerm..evt front plate for litt pussing..

Noe jeg bÞr vite? MÄ stÞtfangerne av? Spes verktÞy jeg mÄ ta med?
Innbiller meg det er en kjapp jobb, men noen tips i forkant slik at man er forberedt er ikke dumt.

Re: Demontere forskjerm
Lagt inn av: hclande (---.81-166-129.customer.lyse.net)
Dato: November 14, 2010 10:52AM

mener jeg mÄtte bruke 11mm til skruene som skjermene er festet med. mulig det er noe tommer greier.
tror det var 7 eller 8mm til frontstykket.
festene til stĂžtfangeren tror jeg var 17mm eller muligens 18mm

etter det jeg kan huske sÄ trenger du ikke ta av stÞtfangeren for Ä fjerne skjermer og frontstykke

Re: Demontere forskjerm
Lagt inn av: Lars BD (---.40-0112-74657210.cust.bredbandsbolaget.se)
Dato: November 14, 2010 11:34AM

Även 1/2" behövs mellan "skjerm og frontstykke". Normalt sett behövs inga specialverktyg men förbered för att nĂ„gon skruv blir runddragen, ta med rörtĂ„ng bĂ„gfil (jĂ€rnsĂ„g) och liknande. AnvĂ€nder du 6-kantnycklar sĂ„ minimeras risken att förstöra skruvskallen. En liten skruvmejsel eller liknande behövs för att demontera kablarna till huvudstrĂ„lkastarens kopplingsstycke dĂ„ det inte gĂ„r att fĂ„ ut genom hĂ„let till strĂ„lkastarhuset.

Re: Demontere forskjerm
Lagt inn av: Eldar Novak (---.bb.online.no)
Dato: November 23, 2010 07:52PM


Re: Demontere forskjerm
Lagt inn av: Eldar Novak (---.bb.online.no)
Dato: November 23, 2010 07:55PM




Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character J defined in its font.