Warning: unserialize(): Error at offset 42 of 46 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 belter
Interiør :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens interiør. 
belter
Lagt inn av: volvostian (---.bb.online.no)
Dato: May 04, 2009 01:13AM

hvilket år ble det påbudt med belter i biler?
har en 66 amazon jeg vurderer å ta de ut midlertidig pga at jeg fikk mangel på eu kontroll.

Re: belter
Lagt inn av: Arve Larsen (Moderator)
Dato: May 04, 2009 10:16AM

Hei Stian,

bilbeltepåbudet kom i 1971. Dvs at man kan plukke ut beltene i alle Volvo Amazoner. (Dersom det da ikke er en Amazon som aldri har vært registrert tidligere og som har blitt importert etter 1971).

Noen vil kanskje fortelle deg at ettersom Amazonen hadde originalmonterte belter så skal disse være der. Men det stemmer ikke. Beltene kan fjernes. Derimot sier reglene at dersom beltene er der, så skal de være i orden, og de skal brukes.

Mvh Arve Larsen

Re: belter
Lagt inn av: volvostian (---.bb.online.no)
Dato: May 04, 2009 11:32AM

det har jeg regna med at noen kjem til å si at så lenge de er orginale kan en ikke ta de ut...
er jo når påbudet kom som gjelder.ikke hva som er orginalt:=)

at de skal vere i orden når de sitter der er jo naturlig noksmiling smiley

takker for raskt og bra svar fra deg arve

Re: belter
Lagt inn av: volvostian (---.bb.online.no)
Dato: May 07, 2009 10:42PM

hehe...la også inn samme spm på volvo forum også.og du fikk rett arve flere som sier at er de orginale må de sitte der



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character X defined in its font.