Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Vindusviskere
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Vindusviskere
Lagt inn av: Gunnar Solvang (---.bb.online.no)
Dato: May 02, 2004 02:24PM

Vindusviskerne til Amazon har etter min erfaring lett for å bli slarkete med det resultat at de bikker over til ene siden og bare gnir vannet utover isteden for å skrape det vekk. Har forsøk å stramme på naglene, det fungerer en stund, men de blir fort slakke. Har også forsøkt med helt nye både arm og visker, men det varer ikke så lenge før man må til å mekke for å få dem til å fungere bra.
Har akkurat flyttet til Bergen og behovet for gode viskere har ikke akkurat minket.
Er det noen som har lure triks på lager for å få til en bedre visker?
Alle tips mottas med takk.
MVH
Gunnar

Re: Vindusviskere
Lagt inn av: Gunnar Solang (---.bb.online.no)
Dato: May 17, 2004 08:49PM

Har forsket litt mer på dette.
Biltema har 11" viskere, men innfestingen stemmer ikke.
WW Lupo bruker 11" visker bak, har forsøkt denne, bygget om innfestingen, den er litt stødigere men den klarer heller ikke å skrape vannet vekk. Driver å ekperimentere med å endre krummingen på viskeren for å se om det hjelper.

Er jeg den eneste som plages med vindusviskerne?

Er det andre som har funnet på en lur løsning?

Setter stor pris på tilbakemelding
Gunnar

Re: Vindusviskere
Lagt inn av: Andreas Rønsdal (---.core.rbnet.no)
Dato: March 27, 2005 01:46PM

Jeg har et annet problem når det gjelder mine vindusviskere. Jeg skulle bytte viskerarmen, og fikk dratt av de gamle armene, men når jeg skulle sette på nye, dukket det opp problemer. Jeg trodde det bare var å dytte dem på, men den "tappen" som armen skal sitte på er løs, og blir bare dyttet inn når jeg skal sette på den nye armen.. Er det et eller annet lurt triks jeg ikke har fått med meg her?

Setter pris på hjelp her!

Andreas.

Jeg trenger også to nye viskerarmer til amazon'en min, så hvis noen har noen liggende blir jeg glad!



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character F defined in its font.