Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Thamsløpet 2008
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Thamsløpet 2008
Lagt inn av: Marius (---.customer.alfanett.no)
Dato: August 08, 2008 10:18AM

Er det noen Amazoner eller gamle volvoer i modtnorge som har tenkt seg å delta på Thamsløpet som går på Orkanger?
Jeg prøver å dra med meg mest mulig gamle volvoer til dette løpet smiling smiley

Oppmøte kl0900 på bensinstasjonen på Klett. Har vært morsomt med en kortesje derfra hvis været er ok dvs ikke for mye regn. Kommer du?

Re: Thamsløpet 2008
Lagt inn av: TheStig (---.bb.online.no)
Dato: August 12, 2008 12:31AM

Hvilken dato er dette løpet? Og hva går det egentlig ut på? Er det en ren cruising eller er det et konkurranseopplegg?
Jeg er fra Meråker, og holder akkurat på med typegodkjenning av en 67 Amazon jeg akkurat har handlet i sverige. Så det er ikke sikkert jeg har fått skiltene mine ennå hvis dette går av stabelen i disse dager. Men ellers hadde det vært gøy å blitt med på et arrangement med gamle volvoer smiling smiley

Re: Thamsløpet 2008
Lagt inn av: Marius (---.istad.no)
Dato: August 12, 2008 08:16AM


Re: Thamsløpet 2008
Lagt inn av: TheStig (---.bb.online.no)
Dato: August 13, 2008 03:06PM

Takker smiling smiley Har akkurat ordnet meg med prøveskilt til Fredag, for da har jeg time på biltilsynet. Hvis det går greit der kanskje jeg slipper prøveskilter til lørdag.. Får se hva som skjer, hadde vært kult å møtt opp bare for å se hva som dukker opp på treffet da winking smiley

Re: Thamsløpet 2008
Lagt inn av: Marius (---.customer.alfanett.no)
Dato: August 15, 2008 03:07PM

Hvordan gikk det på biltilsynet?
Kommer du med Amazonen?

Re: Thamsløpet 2008
Lagt inn av: TheStig (---.bb.online.no)
Dato: August 17, 2008 09:48AM

Ble krøll på biltilsynet men jeg fikk da iallfall med meg treffet selv om jeg
måtte dra igjen ganske tidlig. Fikk ikke deltatt på selve løpet da, men får prøve
å ta det igjen til neste år winking smiley
Visste egentlig ikke hva jeg dro til, så jeg var ikke forberedt på at det var et
så stort arrangement, med rebusløp og greier. Trodde det kom noen få gamle volvoer bare, men der var jo
alt mulig! smiling smiley Fikk tatt noen fine bilder derfra da.. Kommer forhåpentligvis til å
delta neste gang.
winking smiley



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character Y defined in its font.