Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Finne gammelt skiltnummer?
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Finne gammelt skiltnummer?
Lagt inn av: mortenk (---.80-202-114.nextgentel.com)
Dato: July 15, 2008 09:41PM

Hei, har kjøpt en 70 mod med nr BL36099. Skiltene er innlevert 30/12-96. Er det bare å ringe biltilsynet og få det gamle nummeret? Kan jeg evt ta nummeret fra en 69 jeg sikkert må vrake pga rust?

Re: Finne gammelt skiltnummer?
Lagt inn av: DIESEL (---.bb.online.no)
Dato: July 16, 2008 03:10PM

Jeg ringte trafikk stasjonen (biltilsynet) de var hyggelige og hjap meg med originalnummeret

Re: Finne gammelt skiltnummer?
Lagt inn av: Amazon121 (---.bb.online.no)
Dato: July 16, 2008 03:29PM

Hei Morten,

Du kan selvsagt gjøre hva du vil mht valg av nummer. Men i ditt tilfelle ville jeg absolutt gjort det jeg kunne for å få den rette identiteten.

Det ver bør eller skal by på problemer. I og med at du kjennetegnet BL36099 skal du ta kontakt med Biltilsynet i Akershus ( På Billingstadsletta hører de vel hjemme). Der skal du be om en kopi av tollkortet til den bilen, evt få opplyst om tollkortet befinner seg iet annet distrikt. På dette kortet skal alle eiere opg numre være nedskrevet. Men det kan selvsagt være at de vil gha noen dagere på seg, men å finne dette, det skal de. Selv har jeg aldri hatt noe problem med å få hjelp til dette.

Mvh Arve Larsen



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character U defined in its font.