Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Import og biltilsyn....
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Import og biltilsyn....
Lagt inn av: 59amazon (---.bb.online.no)
Dato: June 27, 2006 04:44PM

Ja ja da var eventyret i gang....

Har forhånds varslet og bestillt time for registrering av min ny importerte amazon slik at registreringen skulle gå smertefritt og kjapt... Møter opp på biltilsynet i Tromsø for kontroll, og etter inngravering av ch.nr og enkel teknisk kontroll sier kontrolløren "du får ikke skilter i dag"... Med stort hakeslepp spør jeg hvorfor? Joda, det er innført en to delt kontroll grunnet biltilsynet har hatt utro tjenere, og nå skal en til kontrollør skjekke at den første har gjort alt riktig..... "det kan ta opptil 10 dager" er neste utsagn fra kontroløren... og i tillegg sier han "du får heller ikke registrert bilen for 5 personer, men bare 4"... etter en lang nattevakt er ikke lunta lang, og jeg ber han forklare det... " dataen klarer ikke å regne ut vektoppsettet"..... Jeg ga noen velvalgte nord-norske gloser og venter ennå på skiltene... Det verste av alt er at begge kontrollørene var til stede og kunne tatt kontrollen sammen......

Det er noen i dette landet som sitter med for mye makt, her skal vi som "kunder" lide fordi biltilsynet har utro tjenere....

Ha en fin sommer!!

Re: Import og biltilsyn....
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: June 27, 2006 10:14PM

Hei,

det er noe av det absolutt dummeste jeg har hørt. Men uansett den tid det skal ta å få bilen registrert; en Amazon er godkjent for fem voksne personer, og det har den vært siden den kom på markedet i 1957 og fram til sluttproduksjon i 1970. Det kan ikke engang en egenrådig, sta og sær biltilsynsmann endre på.

:Mvh Arve Larsen



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character Y defined in its font.