Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Svindel-Grøftkanten auto Eivind Ovesen Trondheim
Svindel-Grøftkanten auto Eivind Ovesen Trondheim
Lagt inn av: Kent (80.232.11.---)
Dato: July 12, 2011 10:29AM

Vil informere om svært useriøs person/selger.
Personen selger amazon deler på finn.no og autodb, vil anbefale alle å holde seg langt unna.
Etter tre måneder med masse tull og problemer, kom aldri delene og han møtte ikke opp til avtalt tid og sted 3 GANGER!!

Jeg måtte gå til anmeldelse for å få tilbake penger.

Re: Svindel-Grøftkanten auto Eivind Ovesen Trondheim
Lagt inn av: Tony Edmonds (---.bb.online.no)
Dato: September 19, 2011 01:16PM

Det var en trist opplevelse. Jeg har en helt annen erfaring fra samme person. Skulle kjøpe en dynamo til Amazon, hvor han bad meg ringetilbake noe senere, da hadde han "testet" dynamoen og konkludert med at jeg ikke burde kjøpe den.Det kaller jeg ærlig og seriøst!!
Du hadde vel ikke betalt på forskudd??

Re: Svindel-Grøftkanten auto Eivind Ovesen Trondheim
Lagt inn av: Odd (---.177.202.84.customer.cdi.no)
Dato: January 26, 2017 10:28AM

Den fyren er en slask uten like og hører hjemme i fengsel, for han solgte meg en dødsfelle på 4 hjul!

Forringene var helt borte ( under jeg ikke knakk av et dekk i svingene, differensialen var gåen, fjæringer fram ødelagt, dempere bak gåen, og i en av de værste nesoverbakkene, der kutta bremsen opp å gitt....måtte pumpe på pedalen for å få bremset not. Alt i alt, rådyrt, men glad jeg ikke endte opp i grøfta, lemlestet.
Dette til tross for at han sa bilen hadde vært på verksted og grundig skjekka, og var klar til å rulle gjennom EU-kontroll.....dere skjønner vell at ikke det skjedde de første gangene, var enda mer småsnacks oppå der igjen og ordne!
Folk, hold dere unna

This forum powered by Phorum.