Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Landstreffet - informasjon etterlyses!!!
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
Landstreffet - informasjon etterlyses!!!
Lagt inn av: larseki (---.eidsiva.net)
Dato: June 15, 2011 08:42PM

Er det meningen at folk skal få noe info om Landstreffet på nvak.no?
Det er jo bare en uke igjen til det begynner, og null oppdatering av hjemmesida er bare rett og slett for dårlig.
Minner om at klubben har over 1300 medlemmer. Klubbens ledelse skylder medlemmene en noe hyppigere oppdatering av hjemmesiden, synes jeg.

Hvis styret ikke innehar kompetansen til dette, eller har tid til det, foreslår jeg at det opprettes en Facebookside for NVAK, hvor info på en enkel måte kan legges inn.

Re: Landstreffet - informasjon etterlyses!!!
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: June 15, 2011 09:09PM

Facebook høres lurt ut

Re: Landstreffet - informasjon etterlyses!!!
Lagt inn av: Bengt Lybekk (Moderator)
Dato: June 16, 2011 03:31PM

Hei
Jo da.. info får du, men hva trenger du? Dato er satt,sted er satt og program får du når du kommer.
Hilsen Bengt Lybekk

Re: Landstreffet - informasjon etterlyses!!!
Lagt inn av: larseki (---.eidsiva.net)
Dato: June 16, 2011 06:24PM

Ja, jeg vet dato og sted, men det hadde vært hyggelig med noe mer forhåndsomtale på nettsida - kanskje organisering av felles kjøring fra noen ulike møtepunkt (det er jo for de fleste langt å kjøre) og en liten oppdatering på hvor mange påmeldte det er osv. Dette er eksempler på ting som gjerne kunne vært publisert på nvak.no i forkant av noe så viktig som det årlige landstreffet.

Re: Landstreffet - informasjon etterlyses!!!
Lagt inn av: Kjell Hallberg (Moderator)
Dato: June 17, 2011 08:02PM


Re: Landstreffet - informasjon etterlyses!!!
Lagt inn av: larseki (---.59-169-95.eidsiva.net)
Dato: July 07, 2011 04:55PM

Hvordan gikk det med Landstreffet?
For meg og sikkert også for flere, så ble det litt for langt unna ettersom jeg ikke har ferie før langt uti juli.
Det hadde vært stas å få se noen bilder el l her på hjemmesiden, eller som jeg har sagt før, kanskje på tide å opprette en side på Facebook? Da kan jo andre enn webredaktør også publisere bilder og annet på siden.

Re: Landstreffet - informasjon etterlyses!!!
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: July 07, 2011 09:37PM

larseki Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvordan gikk det med Landstreffet?
> For meg og sikkert også for flere, så ble det litt
> for langt unna ettersom jeg ikke har ferie før
> langt uti juli.
> Det hadde vært stas å få se noen bilder el l her
> på hjemmesiden, eller som jeg har sagt før,
> kanskje på tide å opprette en side på Facebook? Da
> kan jo andre enn webredaktør også publisere bilder
> og annet på siden.


Helt enig fint med info til oss som ikke kunne, FB er en god løsning for slikt

Re: Landstreffet - informasjon etterlyses!!!
Lagt inn av: Arve Larsen (Moderator)
Dato: July 07, 2011 09:49PM

Hei på dere.

Det er klart at alle ikke har anledning til å reise på landstreffet. For noen er det langt å kjøre, mens andr ikke har fri til å reise.
Long Distance-premien i år gikk til en som hadde kjørt 122 mil.
Det er også fritt opp til enhver å legge ut sine bilder på nettet via facebook eller annet. Men for min egen del velger jeg å reservere både bilder og evt innlegg/artikler for AmazonPosten.

Mvh Arve Larsen

Re: Landstreffet - informasjon etterlyses!!!
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: July 07, 2011 10:31PM

Arve Larsen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hei på dere.
>
> Det er klart at alle ikke har anledning til å
> reise på landstreffet. For noen er det langt å
> kjøre, mens andr ikke har fri til å reise.
> Long Distance-premien i år gikk til en som hadde
> kjørt 122 mil.
> Det er også fritt opp til enhver å legge ut sine
> bilder på nettet via facebook eller annet. Men for
> min egen del velger jeg å reservere både bilder og
> evt innlegg/artikler for AmazonPosten.
>
> Mvh Arve Larsen


Klart att det må bli opp til hver enkelt hva en vil legge ut av info/bilder på FB men jeg mener klubben kan ha en egen FB side for å nå enda flere.

Re: Landstreffet - informasjon etterlyses!!!
Lagt inn av: larseki (---.59-169-95.eidsiva.net)
Dato: July 08, 2011 06:31PM

Enig med sistnevnte, Facebook er vil slett ikke være konkurrent, men supplement, til Amazonposten. Medlemsbladet vil uansett leses med interesse.
En Facebookside vil rett og slett bare føre til at klubben oppleves enda mer aktuell og interessant. Jeg oppfordrer styret til å tematisere dette på neste styremøte, eventuelt at det tas opp på årsmøte, hvis det er er nødvendig.

For øvrig håper jeg neste års landstreff legges til Østlandet, slik at adskillig flere av klubbens medlemmer har mulighet til å delta på i alle fall deler av helgen. God sommer!

Re: Landstreffet - informasjon etterlyses!!!
Lagt inn av: Tor (---.201.202.84.customer.cdi.no)
Dato: December 19, 2011 11:47PM

Jeg blir bare helt målløs her!

Slikt hører jo hjemme på hjemmesida! Det sier seg vel selv!

Men, men, det nytter vel ikke å hoste opp noen flere ideer mot en steinvegg?



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character L defined in its font.