Warning: unserialize(): Error at offset 47 of 51 bytes in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php on line 903 Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/common.php:903) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 ..er det jeg som ikke skjønner det eller??
Øvrig Amazon :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazon som ikke passer inn i de andre fora. 
..er det jeg som ikke skjønner det eller??
Lagt inn av: Pernille (---.scansafe.net)
Dato: March 17, 2011 05:22PM

Er ny i dette "gamet" men tenkte å bidra litt til aktiviteten her med å legge inn noen bilder av min grønne Amazon 1970, som er "ny" i Bergensområdet.

Anser meg som gjennomsnittlig databruker, men legge inn bilder direkte får jeg ikke til.. Prøvde da med å maile bilder/innlegg til den link som er på bruksanvisning til diskusjonsforum, da havner mail hos Redaktør i Amazon forum.. (som forsåvidt er veldig fornøyd med bilder til bladet smiling smiley) Han skulle bruke et selv, og sende resten videre til webmaster...

Skal "trykke-tiden" på forum bli ukesvis, så blir det treigt dette..
Eller er det bare jeg som ikke skjønner "how-to"?

Re: ..er det jeg som ikke skjønner det eller??
Lagt inn av: hclande (---.81-166-129.customer.lyse.net)
Dato: March 17, 2011 06:12PM

det enkleste er nok å laste bildet opp på en gratis nettlagring(google, dropbox, eurofoto...osv) for så¨å linke til bildet i forumet.

her er et utklipp fra en annen tråd på forumet.

hclande Skrev:
-------------------------------------------------------
> jeg har også bildene på google.
>
> sånn gjør jeg:
>
> åpner google galleriet mitt i et nytt
> nettleservindu.
> trykker frem til det bilde jeg skal.
> høyre klikker på bildet og velger "kopier
> bildenettadressen"
> jeg bruker chrome nettleser, bruker du en annen
> nettleser kan du bare kopiere http addressen i
> addresse linjen.
>
> i forum editoren velger jeg "insert image url"
> knappen, og kopierer inn addressen.
> og vips så har du bilder i tråden dinsmileys with beer

Re: ..er det jeg som ikke skjønner det eller??
Lagt inn av: Pernille (---.vhutv.com)
Dato: March 18, 2011 09:45AM

Det er jo selvf en mulighet, så at man kunne "lime" inn nettadresser!
Får opprette et album på nett da,,en dag jeg kjeder meg veldig..

Tok ut bilen igår, var jo vår i luften i bergen denne uken..
derfor snør det idag??
sad smiley

Re: ..er det jeg som ikke skjønner det eller??
Lagt inn av: Tor (90.149.33.---)
Dato: August 30, 2011 10:10PM




Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character W defined in its font.