Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Kjølesystem leksje
Motor - Original :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i original utgave 
Kjølesystem leksje
Lagt inn av: Jo Elvestad (---.adsl.tele2.no)
Dato: August 10, 2004 12:21PM

Jeg har en b20 motor med noe jeg tror er en olje-kjøler på baksiden av oljefiltere. Den er rund og det går en slange bort fra nedre kjølerør og inn i enheten, og et rør fra toppen på siden av termostathuset og ned til enheten. Denne enheten har en eller flere lekasjer. Jeg kan ikke finne enheten, eller det riktige navnet på den i ettermarkeds-delekataloger. Jeg har snakket med en eldre erfaren mekaniker som sier at jeg ikke trenger denne i Norge, med hensyn til temperaturer, og jeg kan bare blende bort hele enheten, men er ikke sikker på hva som er riktig med hensyn til dette. Noen som kan fortelle meg litt om denne, og hva som kan/bør gjøres.


Re: Kjølesystem leksje
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: August 12, 2004 11:25AM


Re: Kjølesystem leksje
Lagt inn av: Jo Elvestad (---.uk.ibm.com)
Dato: August 16, 2004 11:32AM

Tusen takk for et informativt svar.



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character D defined in its font.