Motor - Original :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i original utgave 
Forgassere på BV
Lagt inn av: A.Singstad (---.mil.no)
Dato: April 20, 2004 11:15PM

Har to SU HS-6 forgassere som har vært brukt på BV og tenkt å montere dem på en B20 hvor jeg i dag har enkel Stromberg. Må jeg da endre på fordeler? Tydeligvis intet vakuumuttak på SU-forgasserne. Er det andre ting en bør tenke på ved å endre slikt oppsett?
Hvis en sammenligner de SU forgasserne jeg har med servicemanual så har mine to utganger på toppen av flottørkammer mot et i bøkene. Hva er forskjellen?


Re: Forgassere på BV
Lagt inn av: h5506 (---.bb.online.no)
Dato: May 24, 2005 10:53PM

Du får ikke så mye ut i hk ved bare montere su forgassere på en B20 motor.Jeg ville byttet kam også hvis det er effekt du er ute etter.Hvilet a.u.d nr er det på su forgasserene det står med liten brikke på flotørkammerene. det nr forteller hvilken type su forgassere du har. f eks aud 277

mvh Bjarte


Re: Forgassere på BV
Lagt inn av: h5506 (---.bb.online.no)
Dato: May 24, 2005 11:05PM

Hvis du har to utak på flotørkammeret er den ene tilførsel og den andre retur.Du kan bytte toppen på flotørkammeret til en su forgasser med enkelt rør .Når det gjelder fordeler er det mulig å bruke den fordeleren du har men da må du montere vakum på innsuget .Dette for og få riktig tenningskurve .Eller du kan skaffe en fordeler uten vakum fra en felt/beltevogn og montere
mvh Bjarte.




Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character P defined in its font.