Motor - Original :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i original utgave 
startmotor
Lagt inn av: Øyvind (---.oke2-bras1.adsl.tele2.no)
Dato: July 17, 2009 03:16PM

Hei, jeg har riktignok ikke en amazon, men en P1800 S 1965 modell, med en B18 motor i.
I dag gikk startmotoren, antar at det er den, da det kommer bare skurring når jeg forsøker å starte. Den drar heller nesten ikke rundt.
Så er spørmålet, er dette noe man kan bytte enkelt selv. Er det bare å srku løs gammel, sette på ny. Eller er det noen instillinger.
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kikket så nøye på hvordan dette er satt sammen da jeg kom hjem. Bare parkerte i garsjen og kjørte hjem med annen bil. Litt oppgitt!!
Hvor får jeg kjøpt komplett startmotor?

Hilsen Øyvind

Re: startmotor
Lagt inn av: Øyvind (---.oke2-bras1.adsl.tele2.no)
Dato: July 18, 2009 01:40PM

Ingen som vet, litt krise. Hadde liksom endelig fått gjort det jeg skulle i sommer og skulle bare nyte resten av sommeren med å cruise rundt.

Er det noen som vet om det er samme starter i en B20 motor som i en B18.
Var på thorsov Bilrekvisita i dag, de har B20 starter som gir 1.1.kw.
Er det sånn at en til en B18 gir mindre eller er det likt.

HÃ¥per virkelig noen kan svare

øyvind

Re: startmotor
Lagt inn av: Erik F (---.bb.online.no)
Dato: July 20, 2009 12:44AM

Start motoren bytter du lett selv på en halvtime.Samme på B18/B20
Tar jeg ikke helt feil passer også startere til B21-B230 .
Starter finner du lett viss du sjekker finn.no eller legger inn en annonse her på nvak.no

Re: startmotor
Lagt inn av: ODIN (---.bb.online.no)
Dato: July 20, 2009 06:06AM

Sjekk att tennene på starteren er lik før du setter den inn



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character N defined in its font.