Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
Suck-through forgasser turbo oppsett
Lagt inn av: mekkesmurf (77.222.198.---)
Dato: August 21, 2007 10:26PM

noen her som har prøvd et slikt oppsett? altså forgasseren foran turboen, ser jo steike tøft ut,hadde vert fint å høre om noen hadde erfaring med slikt. linker ,bilder og all info er flott

Re: Suck-through forgasser turbo oppsett
Lagt inn av: Ola Fagersand (---.89-10-21.nextgentel.com)
Dato: January 03, 2008 09:44PM

Fullstendig avlegs. En slik løsning blir du aldri fornøyd med. Se forøvrig mitt innlegg om DGV 32/36 til turbobruk.

Dato: January 03, 2008 11:00PM

joda, gammeldags og ikke allverdens effekt, men synes det ser barskt ut og kledlig under panser på en gammel bil.
Har nå fått tak i et ferdig oppsett som har stått på en amazon før,håper å få ovehalt motor og få dette på til våren.

Lagt inn av: Ola Fagersand (---.89-10-21.nextgentel.com)
Dato: January 05, 2008 01:28AM

Jeg hadde et sånt kit på min bil i 14 dager midt på 80 - tallet. Da gadd jeg ikke mer. Det blir spennende og høre om dine erfaringer ! Hvilken forgasser har du tenkt og suge igjennom ? Kamaksel ? Kompresjon ? Bilder ?

Dato: January 07, 2008 08:36PM

kan man legge opp bilder her?

Lagt inn av: Erik (---.statoil.com)
Dato: January 08, 2008 09:09AM

ja, men de må linkes via photoshop.com eller en annen bildeserver eller hva det kalles smiling smiley

Oppdatert 2 gang(er). Siste gang oppdatert 01/08/2008 09:10AM av Erik.

Dato: February 11, 2008 09:04PM

Hei,her er noen bilder. Det er et bilde jeg fant på nett av et slikt oppsett. Resten er av mine greier.

[www.eurofoto.no]

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.