Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
ventil-talerken
Lagt inn av: Jørgen kosmo (---.dhcp.bluecom.no)
Dato: July 03, 2007 01:05AM

hei,
har kjøpt meg en amazon som har vært rallybil tidligere, det er en b20 som skal være hentet ut ca 180hk av. har prøvd å få tak i mannen som kjørte bilen for å finne ut hvem som har bygd motoren, men uten hell.
er det noen som vet hvor jeg kan finne tak i ny ventiltallerken,det er ikke de orginale ventilfjærene som står i, det er dobble ventilfjærer.

Re: ventil-talerken
Lagt inn av: Amazon121 (---.customer.telia.com)
Dato: July 03, 2007 10:54AM

Heisann.

(må bare spørre) Når du sier ventiltallerken, er det da skiva oppå fjærene du er på jakt etter?

Ring til Oslo sylinderservice A/S 22652110
Hør om de kan hjelpe deg.

Az121...

Lagt inn av: jørgen kosmo (---.bb.online.no)
Dato: July 03, 2007 11:39PM

ja, det er skiva som holder fast ventilen til ventilfjærene.

Lagt inn av: jørgen kosmo (---.bb.online.no)
Dato: July 04, 2007 12:20PM

har undersøkt litt nå, og pedersen-racing er veldig dyktige på dette. snakket med de og de kunne fortelle meg at ventiltalerkener i aluminium som jeg har, ikke gikk ann å få tak i lengre. de hadde sluttet med de p.g.a de var for dårlige. men de skaffet meg nye i stål som jeg faktisk fikk til en billig penge.
nå ordner det seg, og jeg får forhåpentligvis amazonen på veien snart.grinning smiley

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.