Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
enda ett kamaksel spørsmål.........
Lagt inn av: mekkesmurf (---.banetele-cust.com)
Dato: February 19, 2007 08:18PM

toppen er skrudd av,skal planes 2 mm, dobbel sett su skal på, motoren er ellers med orginal borring,veiv og svinghjul.
Hvordan kam skal jeg satse på,høyest mulig dreiemoment til lavest mulig kostnad er målet.

Re: enda ett kamaksel spørsmål.........
Lagt inn av: Amazon121 (---.telenor.se)
Dato: February 20, 2007 07:11AM

Heisann.

Har ikke prøvd dette selv, men har "hørt" av flere at D-kammen skal være den beste i dette oppsettet.

Az121...

Re: enda ett kamaksel spørsmål.........
Lagt inn av: mekkesmurf (---.banetele-cust.com)
Dato: February 20, 2007 10:54PM

D kam er vel kammen som sitter i b20 e, vil jeg da få en motor ca tilsvarende
den?

Re: enda ett kamaksel spørsmål.........
Lagt inn av: tore (---.bb.online.no)
Dato: February 22, 2007 09:01PM

Hei. jeg har nettopp overhalt min Zoner b20. høvlet toppen det samme satt på 2 su og D kam. har grenrør 4-1 og 2" eksos. Blir ingen racer men en morsom motor med et bra dreiemoment på lavt turtall. Kan legge til at jeg har lest at med D kammen er det lettere å få motoren til å gå "penere" på tomgang kontra k kam...

Re: enda ett kamaksel spørsmål.........
Lagt inn av: kkolsen (---.bb.online.no)
Dato: July 02, 2007 09:18AM

de gamle volvoprofilene er ja nettop det,gamle.finnes moderne profiler med langt bedre egenskaper og effekt utnyttelse



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character L defined in its font.