Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
enda ett kamaksel spørsmål.........
Lagt inn av: mekkesmurf (---.banetele-cust.com)
Dato: February 19, 2007 09:18PM

toppen er skrudd av,skal planes 2 mm, dobbel sett su skal på, motoren er ellers med orginal borring,veiv og svinghjul.
Hvordan kam skal jeg satse på,høyest mulig dreiemoment til lavest mulig kostnad er målet.

Re: enda ett kamaksel spørsmål.........
Lagt inn av: Amazon121 (---.telenor.se)
Dato: February 20, 2007 08:11AM

Heisann.

Har ikke prøvd dette selv, men har "hørt" av flere at D-kammen skal være den beste i dette oppsettet.

Az121...

Lagt inn av: mekkesmurf (---.banetele-cust.com)
Dato: February 20, 2007 11:54PM

D kam er vel kammen som sitter i b20 e, vil jeg da få en motor ca tilsvarende
den?

Lagt inn av: tore (---.bb.online.no)
Dato: February 22, 2007 10:01PM

Hei. jeg har nettopp overhalt min Zoner b20. høvlet toppen det samme satt på 2 su og D kam. har grenrør 4-1 og 2" eksos. Blir ingen racer men en morsom motor med et bra dreiemoment på lavt turtall. Kan legge til at jeg har lest at med D kammen er det lettere å få motoren til å gå "penere" på tomgang kontra k kam...

Lagt inn av: kkolsen (---.bb.online.no)
Dato: July 02, 2007 11:18AM

de gamle volvoprofilene er ja nettop det,gamle.finnes moderne profiler med langt bedre egenskaper og effekt utnyttelse

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.