Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
b230 i amazon
Lagt inn av: mats (---.bb.online.no)
Dato: December 31, 2006 04:53PM

er det mye jeg må bygge om motorfestene i min bilcross amazon?????og er det noen biler som har bremseforsterker som passertil motorn????og hvor mye tar de for og høvle og porte toppen max og hvor mye hester blir det av det??skal også ha en annen kam

b230 i amazon
Lagt inn av: mats (---.bb.online.no)
Dato: December 31, 2006 04:56PM

er det mye jeg må bygge om motor festene i amazonen for og få en b230 uten turbo i amazon?? er det noen som vet hva det koster og høvle og porte toppen på en b230 max?? og ossen bremseforsterker jeg kan bruke som passer??

b230 i amazon
Lagt inn av: mats (---.bb.online.no)
Dato: December 31, 2006 04:56PM

er det mye jeg må bygge om motor festene i amazonen for og få en b230 uten turbo i amazon?? er det noen som vet hva det koster og høvle og porte toppen på en b230 max?? og ossen bremseforsterker jeg kan bruke som passer??



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character 9 defined in its font.