Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
merkelig lyd
Lagt inn av: Erik (193.30.232.---)
Dato: October 31, 2006 02:12PM

hei!

har en B20 borra til 2.2

har etter verksted besøk fått en merkelig lyd ved 4 til 5000 omdreininger...

fikk synkornisert gassere og stilt inn tenninga.. etter dette kom det en rar lyd når jeg drar på skikkelig..(en vibrasjonsristelyd rrrrr hehe) den har mistet mye av draget den hadde før jeg fikk den levert inn.
selv med veldig usynkroniserte gassere merket jeg dette. har tatt kontakt med verkstedet men de kunne ikke svare på hva som var galt.

motoren slutter liksom å dra når den nærmer seg 4000 og må gire litt før 70kmt.. før kunne jeg dra den til ihvertfall 80 og kjenne at den dro. noen som vet hva dette kan være ? jeg er veeeldig ny når det gjelder dobble gassere borra motor og alt det.

eneste positive med dette er at den bruker veldig lite bensin nå.. rundt 1 - 1.2 av og til litt mindre.
men det er jo morro å dra på når en kan..så det kan jeg jo ikke nå sad smiley

så hvis noen forstår hva jeg mener eller har tips vil jeg høre alt!!

Re: merkelig lyd
Lagt inn av: Amazon121 (---.bb.online.no)
Dato: November 04, 2006 12:11PM

Heisann.

Det er ikke tenningsbank du har fått??
Den hører man stort sett ved større belastninger.
Høres ut som en "knakke"/"banke" lyd.

Kim...

Re: merkelig lyd
Lagt inn av: Erik (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: November 04, 2006 06:17PM

hei



Oppdatert 2 gang(er). Siste gang oppdatert 01/10/2007 01:17PM av Erik.



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character T defined in its font.