Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
Su forgasser
Lagt inn av: John R Stenersen (---.80-202-58.nextgentel.com)
Dato: July 07, 2006 02:49PM

Hei
Jeg sliter med å få stilt inn to "nye" su forgassere jeg kjøpte av Olav Teigen. De er eskenye jeg så selv at han tok de ut av esken.
De står på en B20 som er lettere trimmet. Jeg får motoren til å gå på tomgang men hvis man gir gass bobler den seg ned. Dette tyder jo på at den får formye bensin, men det er ikke noe forskjell hvis jeg skrur på skruen i bunn. det er heller ingen forskjell om jeg bruker en eller to av forgasserne. Prøvde en stormberg på motoren da gikk den så fint som bare det.
Har noen av dere peiling eller vert borti noe sånt før?
Alle svar motas med takk..

Re: Su forgasser
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: July 08, 2006 08:35AM

Hei,

du har kjøpt forgasere fra Forsvaret, og må følgelig bytte nåler i dem for å få det til å fungere på en bil. Du trenger KN-nåler.

Mvh Arve Larsen

Re: Su forgasser
Lagt inn av: John R Stenersen (---.80-202-58.nextgentel.com)
Dato: July 08, 2006 11:06AM

Ok det forklarer mye.
Hvor får jeg tak i det. Ser på siden til CVI der har de ZH og KD nåler. Er disse de samme??



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character K defined in its font.