Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
motor
Lagt inn av: lennart (217.168.92.---)
Dato: March 29, 2005 11:43AM

her trenger jeg litt hjelp! i min amazon fra 1970 står det ein b230f,tidliere insprutning men gjort om til forgasser.Den fjusker no gjævli å spiser pluggene,det er dessuten for trankt til å få på luftfilteret.Hva bør jeg gjøre? er interisert i mange råd,tips.Har vært inne på tanken å få tak i en mindre motor.......merk mail med amazon.

Re: motor
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: March 30, 2005 08:39PM

Et av hovedpoengene med et diskusjonsforum er å spre informasjon til brukere av dette forum. Dersom et spørsmål blir besvart pr mail er det bare en som nyter godt av svaret, mens det sikkert sitter andre som lurer på det samme spørsmålet. Legg heller inn svaret i forumet slik at alle kan skaffe seg nyttig informasjon om bilen.

WebMaster


Re: motor
Lagt inn av: Tih (83.242.0.---)
Dato: April 11, 2005 06:38AM

Får den nok bensin? Sjekk tenning og co%.8-10 grader fortenning på tomgang
(alt etter vilken fordeler du har) vis den er grei,skru da dysa i forgasseren nedover til motoren går
fint.(en selfølge er jo at den er i nokonlunde god stand)



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character J defined in its font.