Motor - uoriginal :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens motor i uoriginal utgave - trimming ol. 
ventil-talerken
Lagt inn av: Jørgen kosmo (---.dhcp.bluecom.no)
Dato: July 02, 2007 11:05PM

hei,
har kjøpt meg en amazon som har vært rallybil tidligere, det er en b20 som skal være hentet ut ca 180hk av. har prøvd å få tak i mannen som kjørte bilen for å finne ut hvem som har bygd motoren, men uten hell.
er det noen som vet hvor jeg kan finne tak i ny ventiltallerken,det er ikke de orginale ventilfjærene som står i, det er dobble ventilfjærer.

Re: ventil-talerken
Lagt inn av: Amazon121 (---.customer.telia.com)
Dato: July 03, 2007 08:54AM

Heisann.

(må bare spørre) Når du sier ventiltallerken, er det da skiva oppå fjærene du er på jakt etter?

Ring til Oslo sylinderservice A/S 22652110
Hør om de kan hjelpe deg.

Az121...

Re: ventil-talerken
Lagt inn av: jørgen kosmo (---.bb.online.no)
Dato: July 03, 2007 09:39PM

ja, det er skiva som holder fast ventilen til ventilfjærene.

Re: ventil-talerken
Lagt inn av: jørgen kosmo (---.bb.online.no)
Dato: July 04, 2007 10:20AM

har undersøkt litt nå, og pedersen-racing er veldig dyktige på dette. snakket med de og de kunne fortelle meg at ventiltalerkener i aluminium som jeg har, ikke gikk ann å få tak i lengre. de hadde sluttet med de p.g.a de var for dårlige. men de skaffet meg nye i stål som jeg faktisk fikk til en billig penge.
nå ordner det seg, og jeg får forhåpentligvis amazonen på veien snart.grinning smiley



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character 4 defined in its font.