Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php on line 217 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/bbcode/bbcode.php:217) in /run/tmp/tpl-classic-header-e7490bc519a592f6d58fed7a77cfa712.php-stage2 on line 5 Gearkasse
Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
Gearkasse
Lagt inn av: magne (---.212.7.136.chello.no)
Dato: May 28, 2007 07:19PM

Er der noen form for foringer som gearkassen er opphengt i som kan få gearkassen til å virke løs?

Re: Gearkasse
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: May 28, 2007 10:21PM


Re: Gearkasse
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: May 29, 2007 02:29PM

Hei,

mellom gearkassa og gearkassetraversen sitter det et gummifeste. Dersom dette ryker eller blir mykt f eks pga oljesøl kan kassa virke litt "løs". Nå er det vanskelig å vite hvor "løs" kassa er når man ikke har følt det selv. Jeg vet heller ikke hva slags kasse du har, men det er ingen ulempe å bruke et stivere feste enn det originale dersom du har ei OD kasse.

På denn annen side; har du sjekket at det ikke er gearkassetraversen som er løs?

Mvh Arve Larsen

Re: Gearkasse
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: May 29, 2007 08:54PM

tok jeg feil jeg eller?

Re: Gearkasse
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: May 31, 2007 10:28PM

Til Abra,

har noen ment eller antydet at du har tatt feil? Poenget er å finne årsaken til at kassa er "løs". Det kan som jeg skrev skyldes annet enn selve gummifestet, eller at nevnte feste ikke er stivt nok.

Mvh Arve Larsen

Re: Gearkasse
Lagt inn av: Abra (---.81-167-85.customer.lyse.net)
Dato: June 02, 2007 01:09AM

nei, ikke det spurte han som spurte bare. bare om det hjalp eller ikke.. om han hadde funnet noen løsning eller ikke.
formulerte meg vil sikkert litt dårlig. no worries



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character J defined in its font.