Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
chlutsjen sitter fast
Lagt inn av: kristian (---.hydro.com)
Dato: October 31, 2006 11:51AM

Hei kjøpte meg en amazon 1968mod som har stått lenge. bilen starter og går men pedalen er i bunn og og det er ikke vire mekanisme. når jeg setter bilen i gir sjer det ingenting. bremsene er det også noe galt med, de virker ikke, bremspedal er i bunn, men bremsene ligger ikke inne. noen som har har hvert borti noe av det samme? lurer også på hvor jeg kan få i billige overhalingsett till bremssylindrene og chlutsj systemet. på forhånd tusen takk for vettuge svarcool smiley hilsen amazon guttthumbs down har også en 67mod amazon og en 68mod hgv

Re: chlutsjen sitter fast
Lagt inn av: kristian (---.hydro.com)
Dato: December 22, 2006 11:42AM

Hei, hvis noen lurer på hva som var feil, ver det clutch sylinderen som satt fast, altså slave sylinderern den som sitter fastskruet på gearkassa!

Re: chlutsjen sitter fast
Lagt inn av: Erik (193.30.232.---)
Dato: December 22, 2006 11:57AM

bra du fant utav det ihvertfall =)

jeg lurte, men kunne ikke hjelpe hehe

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.