Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
BoltmĂžnster
Lagt inn av: Thomas Hansen (---.bb.online.no)
Dato: December 04, 2005 11:44PM

Hei,
jeg restaurerer for tiden en 1970 mod. Amazon. Siden motor skal trimmes opp endel, kommer jeg til Ä tilpasse en bakaksel fra 240. Og fÄr dermed 240's boltmÞnster bak. Noen som har tips om hvordan Ä bygge om til 240's boltmÞnster fremme ogsÄ? F.eks, passer nav ifra 140/240 pÄ Amazonens bremseskiver, dersom man freser nye hull til hjulboltene i Amazonskivene? Evnt. andre/bedre mÄter Ä bygge om pÄ? Takknemlig for svar! Thomas H.

Re: BoltmĂžnster
Lagt inn av: eldar novak (---.bb.online.no)
Dato: May 08, 2006 06:13PM

hallo thomas.
jo jeg tengte jeg ville nevne : de gamle 140-felgene har samme boltsirkel som 240. bortsett fra boltsirkelen er felgene helt like Ä se pÄ som amazonfelgene, altsÄ: gamle 140 felger passer pÄ 240aksel, og man kan ikke se forskjell amazon /140-felgene. dette har jeg stor tro pÄ .

Re: BoltmĂžnster
Lagt inn av: flatlusa (---.80-202-129.nextgentel.com)
Dato: May 08, 2006 08:14PM

Du mÄ fÄ tak i nav fra en P1800 mod 70 - 73. De passer rett pÄ, og vips sÄ har du 140-seriens boltsirkel fremme!



Ditt navn: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character J defined in its font.