Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
FJÆRER
Lagt inn av: fjærer - dempere (---.85-200-3.bkkb.no)
Dato: September 18, 2005 04:58PM

Tidligere eier har kappett fjærene og jeg ønsker å montere orginale !!!!! hva slags Fjærer og støtdempere er å anbefale til en 1970 Amazon. Hvor kjøper man BILLIGST ?


Hvor får man kjøpt noen BRUKTE FJÆRER ?



trenger seler framme og bak... Hvor får man noen brukte ? passer biltema sine rulleseler i en 70 mod. ?

Re: FJÆRER
Lagt inn av: THolandsli (139.164.130.---)
Dato: September 19, 2005 01:41PM

Jeg mener jeg har noen fjærer liggende, som jeg kan selge.

Re: FJÆRER
Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: September 25, 2005 07:04AM

Forsøk gjerne med en annonse på klubbens markedsplass. Her kan man annonsere gratis etter deler og biler. Diskusjonsforumet skal ikke brukes til rene annonser.

Re: FJÆRER
Lagt inn av: slure (---.85-200-3.bkkb.no)
Dato: October 11, 2005 02:35PM

Er framfjærene lenger en de bak ????????

Re: FJÆRER
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: October 11, 2005 02:42PM

Hei,

det er stor forskjell på fram og bakfjærer til Amazon, og de kan IKKE brukes om hverandre. Bakfjærene som er lenger er også tynnere i viklingsstålet.

Mvh Arve Larsen

Re: FJÆRER
Lagt inn av: slure (---.85-200-3.bkkb.no)
Dato: October 11, 2005 02:48PM

Er diameteren mindre på bakfjærene ?

Re: FJÆRER
Lagt inn av: slure (---.85-200-3.bkkb.no)
Dato: October 11, 2005 02:51PM

Jeg har fott fatt i noen fjærer . De lengste er større i diameter og passer ikke i kopppen som skal ligge nede.

Re: FJÆRER
Lagt inn av: slure (---.85-200-3.bkkb.no)
Dato: October 11, 2005 02:54PM

de lengste Fjærene passer ikke i koppen ( de er for stor i diameter slik at koppen blir for liten )

Re: FJÆRER
Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: October 11, 2005 03:01PM

Hei igjen,

jeg vil anta at du ikke har fått fatt i rette fjærer. Har du de gamle å sammenligne med? Har selv aldri hatt problemer med at en fjær til en Amazon ikke passer der den er beregnet for å skulle bli montert.

mvh Arve Larsen



Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Warning: define(): Argument #3 ($case_insensitive) is ignored since declaration of case-insensitive constants is no longer supported in /customers/f/c/7/cdajrrpu8/webroots/r510779/misc/phorum/mods/spamhurdles/captcha/class.captcha_base.php on line 7 banner class does not have character K defined in its font.