Drivverk / hjuloppheng :  Phorum 5 The fastest message board... ever.
Innlegg om Amazonens drivverk - Clutch, girkasse, mellom- og bakaksel, samt hjuloppheng og hjul. 
FJÆRER
Lagt inn av: fjærer - dempere (---.85-200-3.bkkb.no)
Dato: September 18, 2005 06:58PM

Tidligere eier har kappett fjærene og jeg ønsker å montere orginale !!!!! hva slags Fjærer og støtdempere er å anbefale til en 1970 Amazon. Hvor kjøper man BILLIGST ?

Hvor får man kjøpt noen BRUKTE FJÆRER ?

trenger seler framme og bak... Hvor får man noen brukte ? passer biltema sine rulleseler i en 70 mod. ?

Re: FJÆRER
Lagt inn av: THolandsli (139.164.130.---)
Dato: September 19, 2005 03:41PM

Jeg mener jeg har noen fjærer liggende, som jeg kan selge.

Lagt inn av: Arnt Willy Aardal (---.bb.online.no)
Dato: September 25, 2005 09:04AM

Forsøk gjerne med en annonse på klubbens markedsplass. Her kan man annonsere gratis etter deler og biler. Diskusjonsforumet skal ikke brukes til rene annonser.

Lagt inn av: slure (---.85-200-3.bkkb.no)
Dato: October 11, 2005 04:35PM

Er framfjærene lenger en de bak ????????

Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: October 11, 2005 04:42PM

Hei,

det er stor forskjell på fram og bakfjærer til Amazon, og de kan IKKE brukes om hverandre. Bakfjærene som er lenger er også tynnere i viklingsstålet.

Mvh Arve Larsen

Dato: October 11, 2005 04:48PM

Er diameteren mindre på bakfjærene ?

Dato: October 11, 2005 04:51PM

Jeg har fott fatt i noen fjærer . De lengste er større i diameter og passer ikke i kopppen som skal ligge nede.

Dato: October 11, 2005 04:54PM

de lengste Fjærene passer ikke i koppen ( de er for stor i diameter slik at koppen blir for liten )

Lagt inn av: Arve Larsen (---.bb.online.no)
Dato: October 11, 2005 05:01PM

Hei igjen,

jeg vil anta at du ikke har fått fatt i rette fjærer. Har du de gamle å sammenligne med? Har selv aldri hatt problemer med at en fjær til en Amazon ikke passer der den er beregnet for å skulle bli montert.

mvh Arve Larsen

Ditt navn: 
Din e-postadresse: 
Emne: 
Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This forum powered by Phorum.